Minggu, 08 November 2015

Bagaimana untuk Kurangkan Kolesterol LDL Sememangnya

Bagaimana untuk Kurangkan Kolesterol LDL Sememangnya

Jika anda telah membayar walaupun jumlah yang terpencil perhatian anda mungkin tahu bahawa kolesterol tinggi adalah tidak baik untuk anda dan boleh membawa kepada pelbagai masalah kesihatan tidak baik. Tidak syak lagi kolesterol perkataan meninggalkan fikiran yang tenang dan penuh plak dilindungi arteri dan goo kasar yang boleh membawa kepada strok; dengan baik jika tidak ia mungkin tidak sekarang.

Apa yang orang tidak tahu ialah bahawa terdapat dua jenis kolesterol dan hanya satu daripada mereka sebenarnya tidak baik untuk anda. Lipoprotein berketumpatan rendah, atau LDL, adalah jenis "buruk" kolesterol. Ini adalah barangan yang membina dalam arteri anda dan perlahan-lahan terapung di sekitar dalam wap darah anda sedang mencari tempat yang bagus dan selesa untuk pondok up.

Berita baik ialah terdapat banyak maklumat tentang bagaimana untuk meninggal kolesterol LDL secara semula jadi. Adakah ini benar-benar bermakna adalah bahawa anda boleh mengawal kesihatan kolesterol anda dan membuat pilihan yang terbaik untuk anda yang tidak mempunyai untuk melibatkan ubat-ubatan preskripsi.

Buat Perubahan

Tiga cara paling mudah untuk menukar kolesterol anda kepada yang lebih baik adalah dengan diet, senaman, dan makanan tambahan.

Sekarang, saya tahu bahawa anda mungkin berfikir bahawa satu-satunya cara untuk menurunkan kolesterol anda adalah untuk makan makanan hambar, bersenam setiap hari, dan mengambil makanan tambahan kasar. Tetapi anda tidak perlu berbuat apa-apa benda!

Saya akan memberitahu anda bagaimana untuk mengurangkan kolesterol LDL secara semula jadi dan ia tidak membosankan terlibat atau makanan hambar. Ia tidak bermakna anda perlu menjadi seorang pembina badan. Dan anda tidak perlu mengambil apa-apa yang kasar. Saya akan berkongsi dengan anda beberapa rahsia tentang bagaimana untuk mengurangkan kolesterol LDL secara semulajadi sementara masih makan makanan yang anda suka dan hanya membuat perubahan yang kecil dan mudah untuk hari anda dengan rutin hari.

Makanan

Ya, makanan yang anda makan akan memberi kesan yang paling atas kesihatan kolesterol anda secara keseluruhan dan penilaian. Jika anda makan pizza, burger, dan makanan goreng setiap malam kemudian beralih kepada diet yang lebih sihat mungkin sukar untuk anda. Tetapi apabila ia datang kepada bagaimana untuk mengurangkan kolesterol LDL secara semula jadi cara terbaik untuk melakukannya adalah dengan mengubah makanan yang anda makan.

Terdapat beberapa perubahan yang mudah anda boleh membuat. Sebagai contoh, jika anda sukai burger dan kentang goreng, cuba membuat ayam belanda burger lebih burger daging lembu. Anda juga boleh membakar kentang goreng anda dan bukannya menggoreng mereka. Dengan hanya menukar beberapa bahan-bahan yang sihat untuk makanan dan resipi yang anda suka anda akan makan makanan yang sihat dalam masa yang singkat.

Latihan

Bukan rahsia bahawa senaman adalah baik untuk anda. Apabila melihat bagaimana untuk mengurangkan kolesterol LDL secara semula jadi sedikit pergi jauh. Cuba untuk keluar untuk berjalan-jalan sekurang-kurangnya sekali sehari. Ia hanya boleh menjadi jarak berjalan kaki sekitar blok anda. Dengan bermula dengan perubahan kecil anda boleh membuat impak yang besar.

Tambahan

Terdapat begitu banyak makanan tambahan yang baik untuk kesihatan kolesterol. Salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan ialah mula mengambil minyak ikan. Jika anda alah kepada ikan cuba yang lain minyak yang tinggi dalam Omega-3 asid lemak. Ini adalah baik untuk menurunkan kolesterol dan menjaga kesihatan jantung anda.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar